جعبه دانلود

مرجع دانلود فارسی زبانان

جعبه دانلود

مرجع دانلود فارسی زبانان

دانلود آهنگ Seeya به نام Papito Chocolata

دانلود آهنگ Papito Chocolata از Seeya

دریافت آهنگ بسیار زیبا و دلنشین خواننده عزیز Seeya با نام Papito Chocolata

مشاهده و دریافت موسیقی شنیدنی از Seeya به نام Papito Chocolata در رسانه برتر ملی موسیقی و فیلم , پی سی لایت

Download New And Amazing Music Named Papito Chocolata Produced By Seeya

دانلود آهنگ جدید Seeya به نام Papito Chocolata

امیدواریم از شنیدن آهنگPapito Chocolataاز Seeya لذت کافی را ببرید

دانلود آهنگ جدید Seeya, دریافت آهنگ جدید و زیبا Seeya Papito Chocolata, متن آهنگ Papito Chocolata Seeya, Seeya, Papito Chocolata, دانلود آهنگ بی نظیر خواننده عزیز , Seeya, دانلود موسیقی داخلی, دانلود آهنگ Papito Chocolata با صدای زیبای Seeya, آهنگ Papito Chocolata از Seeya, آهنگPapito Chocolata با هنر نمایی Seeya, Papito Chocolata با نفس و آوای Seeya, Download Creative Song, Download New And Nice Seeya’s Music , Download New Music Seeya That Named Papito Chocolata Via Direct And Free Speed Up Link

متن آهنگ جدید Seeya به نام Papito Chocolata

Mi alma te ama,
Tu eres la luz de mi primavera.
De mi primavera ay ay ay,

Tu no ves, tu no ves,
Ay mamio mami tu ves, mi cielo mi luna,
Mi unica fortuna.

Ay bonito papito, theama theama.
Papito papito papito papito, damme damme damme tu alma.
Bonito papito, theama theama.
Papito papito papito papito, damme damme damme tu alma.

Choco choco choco choco choco chocolata.
Choco choco choco choco choco chocolata.
Mami, mami, ay mami mami mami.
Choco choco choco choco choco chocolata.
Choco choco choco choco choco chocolata.
Mami, mami, ay mami mami mami.

Esqucha me mami, Esqucha me mami mami migoraso.
Ellos palavra migoraso, goraso goraso.

Tu no ves, tu no ves.
No mami no mi tu no ves.
Ay mami, ay mami.
Tu eres mi alma.

Ay bonito papito, theama theama.
Papito papito papito papito, damme damme damme tu alma.
Bonito papito, theama theama.
Papito papito papito papito, damme damme damme tu alma.

Choco choco choco choco choco chocolata.
Choco choco choco choco choco chocolata.
Mami, mami, ay mami mami mami.
Choco choco choco choco choco chocolata.
Choco choco choco choco choco chocolata.
Mami, mami, ay mami mami mami.

Isalla chocolata to moi mi

بازبینی و بررسی آهنگ - by ,11:51 ب.ظ
5/ 5stars
عالی بود
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • Tuesday, 16 Azar 1395، 06:37 PM
  • سیدعلی خوشدل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی