جعبه دانلود

مرجع دانلود فارسی زبانان

جعبه دانلود

مرجع دانلود فارسی زبانان

کابینت مشهد  | قیمت کابینت در مشهد | خرید کابینت در مشهد

خرید کابینت در مشهد با قیمت ویژه

کابینت های ارزان قیمت در مشهد مقدس

Buy Cheap Cabinet In Mashhad

Cabine2t

امیدواریم از خرید کابینت در مشهد لذت کافی را برده باشید

کابینت :

کابینت کمدی می باشد که در آشپزخانه برای نگهداری و محافظت از مواد غذایی ، لوازم پخت و پز و ظروف آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. کابینت‌ها در آشپزخانه‌ های امروزی ، اغلب بیشتر فضای بین یخچال، اجاق گاز و سینک ظرفشویی را در آشپزخانه پر می‌کنند.

کابینت های آشپزخانه از دو نوع زمینی و هوایی تشکیل شده اند کابینت های زمینی  کابینتی می باشد که بر روی زمین ایستاده می باشد و کابینت هوایی در ارتفاعی از کف روی دیوار نصب و مهار می گردد. کابینت به طور معمول از چوب ساخته می شود و در حال حاضر از مصنوعاتی مانند پی وی سی و ام دی اف ساخته می شود. کابینت دارای یک یا چند درب جلو، که با یراق آلات به بدنه متصل شده است می باشد.

انواع کابینت

کابینت‌ها بسته به نوع مواد خام تولید به کابینت‌های تولید شده از فلز، چوب، ام‌دی‌اف، های گلاس، پی‌وی‌سی، و یا ترکیبی تقسیم می‌شوند.[نیازمند منبع] از نظر نوع استفاده نیز کابینت ها به دو گروه کابینت آشپزخانه و کابینت روشویی (مخصوص سرویس بهداشتی) تقسیم می گردند. مواد اولیه تولید کابینت های سرویس بهداشتی عموما از پی وی سی می باشد. زیرا این ماده در مقابل رطوبت مقاومت کافی دارد.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • Saturday, 28 Esfand 1395، 11:35 AM
  • سیدعلی خوشدل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی