جعبه دانلود

مرجع دانلود فارسی زبانان

جعبه دانلود

مرجع دانلود فارسی زبانان

دانلود آهنگ جدید سعید مدرس به نام تنهایی

دانلود آهنگ جدید سعید مدرس ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای تنهایی با صدای سعید مدرس از جعبه دانلود

Download Ahange Jadid Saeid Modarres – Tanhayi

دانلود آهنگ جدید سعید مدرس به نام تنهایی

متن آهنگ جدید سعید مدرس به نام تنهایی

تنهایی هرکس به اندازه حرفای نگفتشه
رفتن بی هدف بهتر از ایستادن در آرامشه
رفتن یعنی فرار از تکرار از روزمرگی
از جایی که به خودت حتی نتونی راست بگی
من یاد گرفتم درای بسته رو با صبر باز کنم
اونجا که به بن بست رسیدم دوباره آغاز کنم

###

دانلود آهنگ جدید سعید مدرس به نام تنهایی

###

زندگی یعنی یه جاده با یک جفت کفش آهنی
تا به مقصد نرسیده دوباره عزم سفر کنی
رفتن یعنی فرار از تکرار از روزمرگی
از جایی که به خودت حتی نتونی راست بگی

من یاد گرفتم درای بسته رو با صبر باز کنم
اونجا که به بن بست رسیدم دوباره آغاز کنم

بررسی آهنگ سعید مدرس به نام تنهایی

Reviewed by on

Rating: 5 out of 5

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • Wednesday, 24 Azar 1395، 10:46 AM
  • سیدعلی خوشدل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی