جعبه دانلود

مرجع دانلود فارسی زبانان

جعبه دانلود

مرجع دانلود فارسی زبانان

نتایج آزمون پیشرفت تحصیلی سال 95

نتایج آزمون پیشرفت تحصیلی سال تحصیلی جاری

نتایج آزمون های پیشرفت تحصیلی آموزش و پرورش

نتایج آزمون به احتمال قوی هفته دوم یا سوم دی ماه منتشر خواهد شد ( لطفا در مورد زمان سوال نفرمایید )

لینک نتایج آزمون استان مرکزی قرار گرفت
با عرض سلام  و خسته نباشید خدمت کاربران عزیز

در این پست شما می توانید لیست وبسایت های معرفی شده برای مشاهده نتایج استان های مختلف را مشاهده کنید

دقت داشته باشید این پست جهت اطلاع رسانی بوده و هیچ وابستگی به سازمان آموزش پرورش ندارد.

برای مشاهده لیست به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

نتایج آزمون پیشرفت تحصیلی سال 95

لیست های استان بعد از معرفی توسط سازمان آموزش و پرورش به روز خواهد شد

کاربران عزیز دقت داشته باشند که استان هایی که بدون لینک می باشید هنوز آپدیت نشده اند , بلافاصله پس از قرار گیری در سایت سازمان آموزش و پرورش در سایت قرار خواهند گرفت و لیست آپدیت و به روز رسانی خواهد شد


با تشکر از صبر و شکیبایی شما

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • Tuesday, 16 Azar 1395، 02:02 PM
  • سیدعلی خوشدل

نظرات  (۱۷۲)

  • روزبه
  • کی جواب های پیشرفت تحصیلی می آید برای استان قزوین...
    پاسخ:
    حدود 3 هفته دیگه برای تمام استان ها میاد
    سلام  هفته دیر نیست
    همون 3 هفته رو می گم
    اخه چرا 3 هفته دیگه
    پاسخ:
    چون زمان بره تصحیحش و یک پروسه طولانی به دنبال داره
     چرا سه هفته
    پاسخ سوالات رو از کجا میتونم دانلود کنم؟
    پاسخ:
    به محض انتشار داخل ساست قرار میدیم
    سوال های اجتماعع هشتم جوابش نیمده
  • مبینا
  • ببخشید برای دبیرستانیا سوالات تمام کشور یکسان هستن ؟ 
  • ترلان
  • ببینم میشه یکی ب من کمک کنه من دانش اموز پایه ی نهمم استان فارس از هر سه روش استفاده کردم<ک پایین دفترچه  نوشته>ب همه ی سایتای مربوطه سرزدم فقط مثل اینکه مال من بدبخت توشون گمه همه ی دوستان تونستن دریافت کنن اول گفتن بلد نیستی بعد خودشون امتحان کرد دیدن واقعا برا من ارور میده چ کار کنم؟؟؟:(((
    نتایج استان فارس کی میاد
  • هانیه
  • از کجا  جواب هفتم ببینم
  • عرفان
  • جواب ها رو بدین
    واااای این همه زمان ؟؟
    بعد آخرشم همش اشتباه
    واقعا ک
    بعد می گن چرا با پیشرفت نمی کنیم و آمریکا و ...از سطح بالایی برخوردارن
  • امیرحسین علیزاده رهنی
  • خوب است واقعا
  • امیر علیزاده رهنی
  • بسیار خوب نتایج استان خراسان رضوی کی میاد
    کی نتایج ازمون خراسان رضوی میاد؟؟؟؟؟
    سلام نتایج ازمون هارو  از چه سایتی باید گرفت
    ممنون
    چرا این سایت اینجوری 1روز منو الاف کرده همه مشخصاتو میزنم جواب نمیده لطفا رسیدگی بشه
    پاسخ:
    هنوز نتایج اعلام نشده
    لطفا آدرس سایت رو بدین

    آقا معلم مطالعاتمون گفته سوالای مطالعات پیشرفت تحصیای را واسه کارنامتون در نظر می گیرم  دوستام کارنامه پیشرفت تحصیلشونا بردن چرا من نمی تونم بگیزم

    پس چرامعلم ما می گه واسه استان مرکزی تو سایت جوابش هست

  • علی بیگی
  • سلام کرمانشاه کی نتیج پیشرفت تحصیلی می دهند منتظرهستم
  • جواد سلمان زاده
  • سلام نتایج پیشرفت تحصیلی سوم فنی و حرفه ای سوم ساختمان شهرستان کاشمر رو کی میدن؟ با تشکر
  • جواد سلمان زاده
  • لطفا آدرس سایت رو بدین؟
  • فاطمه عزتی
  • با سلام جواب آزمون کرمانشاه رو کی میدین منتظریم .......
    سلام جواب سؤالات آزمون روکی می زنید؟
    سه هفته نههههههه
  • سیده آتنا
  • سلام خسته نباشید . من امروز تو گیلان امتحان دادم .باید تو همین سایت پاسخنامه و کارنامه رو مشاهده کنم یا سایت دیگه ای هست؟ اگه سایت دیگه جواب رو میزنه لطفا آدرسشو بفرستین.ممنون
    پاسخ:
    خیر سایت دیگه ای
    زمانی که لینکش بیاد درون همین پست قرار خواهد گرفت
    جواب ازمون کرمانشاه کی میاد حتما جواب بدین به این سوالللللللللللللل
    سلام برای استان فارس هنوز منتشر نشده؟
  • امیرعلی
  • خجالت بکشین ازمون به این خنوکی  5100
    تومن قیمت داش
  • پارمیدا
  •   همه ی بچه ها شیراز رفتن نتایج رو گرفتن من باید چی کار کنم نمی شه
    س.کی نتیجه ازمون هشتم استان فارس میااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد

    حانی جان برو به سایت sanjeshcenter.com نتیاج متوسطه 1 اومده
    با سلام و عرض خسته نباشید .
    نتایج ازمون پیشرفت تحصیلی هفتم خراسان رضوی اومده یا نیومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    بچه ها این جا نتیجه پیشرفتا نمی زاره من رفتم از یک سایت دیگه گرفتم  کد داوطلبی هم نمی خواست فقط کد ملی می خواست اونم باید دوبار باید بزنی

    علی جان میشه بگید از کجا گرفتید تا ما هم بگیریم
  • میهمان
  • من از نتایج آزمون پیشرفت تحصیلی پایه نهم در سال 95 ناراضی ام زیرا در پاسخنامه ی اصلی سه سوال پاسخش اشتباه وارد کرده و برای کل بچه ها اشتباه گرفته شده است .سوال های 28 و 29 و 30 در ریاضی . خواهشمندم به این اشتباه رسیدگی نمایید تا حق خیلی ها ضایع نشود . با تقدیر و تشکر از شما .
    بچه ها من از این سایت ماله خودما گرفتم شما هم امتحان کنید www.natijeh.ir
    جواب بنیه علمی فسا کی میا

     به خدا خیلی اینوسایتو این سایت گشتم چرا اصلا درمورد این آزمونا چیزی نمیاد...
    چرا جواب پیشرفت تحصیلی ایلام نمی آد؟
  • ارش فقیه
  • سلام کی جواب امتحانات استان بوشهر می اید
    ببخشید نتایج آزمون پیشرفت تحصیلی متوسطه دوم مال دهمی ها تو کدوم سایته؟؟

    جوابا رو گزاشتن
    سلام جواب استان قم رو نمیزارید
    چرا انقد دیر ؟
  • مبینام
  • مال دبیرستانیا متوسطه اول گفتن امروز میدن ولی هنوز ندادن 
  • amirreza.b
  • سال 94-95کلاس هفتم مقام اول آوردم ولی دوباره نتایج آزمون رو نزاشتن امسال بزارید دیگه!!! 
  • amirreza.b
  • ایلام
  • دانیال
  • سلام معذرت میخوام ایتان کرمانشاه کی میاد
    تلددددددددددددددددلتد
    چرا نتایج خراسان نمی یاد
  • کیمیا
  • سلام نمیدونید نتایج دوره اول متوسطه کی میاد؟؟؟؟
    یا غیر ار سایت نتیجه دیگه سایتی نیس؟؟؟؟
    لطفا کمممممک کنید
    نتایج کی میاد
    Wow

    کی جواب استان کرمانشاه میاد؟
    سگ پدر ها

    عوضی ها خوب بزارید دیگه

    کی جواب ازموپ پیشرفت تحصیلی اصفهان میاد ؟ خسته شدم
  • برزگر
  • سلام به مدیر سایت میشه بگی کی نتایج آزمون پیشرفت تحصیلی درخراسان شمالی می یاد ممنونماز شما
    من کلاس هفتمیم می خواستم ببینم نتایج استان قم کی میاد 
  • ارسلان
  • سلام یعنی میشه نتایج ازمون نیاد؟ ما عمرمون تموم شد این هنوز نیومد
  • کیمیا
  • سلام خسته نباشید.من هم اکنون منتظر نتایج هستم .اما مث اینکه نتایج تو سایت اومده اما در هر صورت من میخام ببینم نتایج چطوور میاد؟؟بعد کلید سوالات هم در سایت متتشر میشه یا نه؟؟خراسان جنوبی
  • بهنام
  • سلام اصلا سایت خوبی نبود من که راضی نبودم گفته برای استعلام ادامه مطلب را بزنید که اصلا ادامه مطلب نداشت خیلی مسخره بود
  • حمیدرضا
  • می خواستم بدونم که ممکن کنکور حذف بشه یا خیر

  • شسیبلاتنمکگپ
  • پاسخ هایی که گذاشتین قطعی هست اخه من 14 غلط دارم
    رو اعصابه دیگه 10 سال منتظر موندیم بدین دیگه .!!!!!!!!!!!
    ای بابا پس چرا جواب ها نمیاد......

  • علی اکبر

  • سل
  • علی اکبربیکی زاده
  • سلام جواب آزمون هشتم ودهم کارودانش استان اصفهان کی میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    کسی از این سایت بازدید نکنه بدرد نمی خوره جدی می گم اصلاً نتیجه هارو نزاشته
  • علی اکبربیکی زاده
  • پس ازچه سایتی جواباروبگیریم؟
  • محمد جواد
  • جواب ازمون پیشرفت تحصیلی استان اصفهان کی میاد

  • علی اکبربیکی زاده
  • اه شورشودرآوردین من عجله دارم چراازاستان اصفهان ونمیزارید؟
  • رضا موضوعی
  • سلام جواب ازمون پیشرفت تحصیلی استان اصفهان کی میاد؟
  • یاسمن
  • پاسخنامه ی مرحله ی اول آزمون پیشرفت تحصیلی پایه ی ششم سمنان کی میاد؟
    پس چراخراسان لعنتی رو هرچقدر میزنم نمیاد
  • اشکان
  • سلام.پس کی جواب ها میان
  • کیوان
  • سلام لطفا جواب منو بدید
    میخواستم بدونم نتایج کنکور آزمایشی چهارم دبیرستان استان فارس  رو که در شانزده آذر برگزار شد باید از داخل چه سایتی ببینم هر جا دنبالش گشتم پیداش نکردم    خیلی خیلی ممنون

    ای بابا جوابش رو بدین دیگه صبر تا کیه ی

    چرا نتایج اصفهان نمیاد ؟ سوالمون فقط درمورد نتایج هست اگه در مورد اینم نپرسیم پس   از چی بپرسیم؟
  • ارمان
  • ببخشید چرا هرچی روی استان سمنان میزنم جواب نمیده

    میشه بگید نتایج کرمان کو!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟علاف کردین مارو؟؟؟؟؟؟   :|

    نتایج آزمون ایلام تا کی اعلام میشود ..
  • حنانه مالی
  •  سلام آزمون پیشرفت تحصیلی هفتم استان اصفهان کی میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • همون همیشگی
  • پس کی جواب آزمون کلاس های هفتم برای قم میاد؟؟؟؟
    چهار هفتس اسیرمون کردین
    هووف بابا نمیخواستین جوابیه رو بدین چرا مارو الاف خودتون کردین..تو هر سایت زهرماری دیگه هم بری جوابیه درست حسابی ندادن
    جواب ازمون مازندران رو بزارین ممنون
    لطفا جواب های استان گیلان را بگذارید
  • ❤reza❤
  • دادا امیر رضا جالب توجه تو .... من تو سال ۹۴.۹۵ رتبه ی اول رو کسب کردم سندش هم موجوده
    نتایج ازمون 16 اذر استان یزد را از کجا پیداش کنم؟
  • محدثه
  • افف4ثق342ص3ثق3ص4ق4ف5
  • مهدی طاهری
  • سلام چرا  کارنامه ازمون خراسان شمالی نمی
     اید
    ببخشید جوایز ایرانی داره .لطفا
  • 카 만ㄷ
  • پس چرا برا کرمان نمیاد؟!
    لطفا یرای کرمان هم بزارین     ممنون
  • کیوان
  • خودتون رو الاف نکنید  جواب آزمون ۱۶ آذر رو داخل هیچ سایتی نمیزنن فقط باید برین از مدارس بگیرین بای
    به من میگه رتبه نیاوردی خو من چیکار به رتبه دارم جوابارو بده
    سلام سولاتو چاپ کنین دیگه
    رمز ورود چیه؟؟تو برگه که رمز ورود نبود
    نتایج کرمان کی میاین
  • مهراد
  • سلام نتیجه پیشرفت تحصیلی کی می اید??????
  • ارمین
  • کی نتایج پیشرفت تحصیلی هفتم استان اصفهان میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    برای رشته برق چه تعداد افردا شرکت کردند
  • شهرزاد
  • چجوری جواب ها را نگه کنیم😉😉😉😉    

  • شهرزاد
  • رمز ورود چیه تر خدا یکیتون بگه🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹

    سلام
     نتایج ازمون هنوز نیموده
     نتایج پیشرفت تحصیلی استان گیلان پس چی شد؟؟
  • آرمیتا
  • پس چرا نتایج استان زنجان نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام چرا استان کرمان نمیاد بالا؟
    سلام خسته نباشد ایا نتایج یشرفت تحصیلی استان کرمان امده
    سلام خسته نباشی چرا نتایج ازمئن استان اصفهان نمیاید
    س کی جواب نتایج شهر زاهدان می اید
    س پس کی جواب های پیشرفت تحصیلی میاد باتشکر
  • سید علی
  • چرا جواب ها رو نمی زارین

    نتایج سیستان لطفا....


    چرا نتایج سیستان نمی یاد؟؟؟؟؟
    جواب بدین لطفا....
    ممنون می شم
    چرا هرچی می زنم نمیاد؟

  • ماندانا
  • نتایج کی میاد یعنی این همه مدت فقط مال یک استان رو تصحیح کردن
  • a.h.asghary
  • ببخشید جواب های ازمون کی به دست ما می رسد؟ 
    لطفا کمک کنید 
    جواب ها کی میاد

    نتایجه پیشرفت تحصیلی امروز کی اماده میشه|؟
    نتایجه پیشرفت تحصیلی امروز کی اماده میشه|؟
    سلام ببخشید جواب ازمون پیشرفت تحصیلی استعداد های درخشان پایه ی هشتم کی میاد
    خیلی بدین نتایج زنجان چی
    یعنی.............
    چرا نمیان
  • جواد احمدی
  • چرا جواب آزمون پیشرفت برای زنجان را نمی گذارید

    اقا میشه بگین نتایج اذربایجان شرقی کوووووووووووو؟ خسته مون کردین

    یک ساعته علافم!!


    سلام .نتایج استان آذربایجان شرقی کی میاد ؟؟؟!!!! من تقریبا چند روز پشت سر هم  دارم نگا میکنم .به ما هم گفتن سه روز بعد ار آزمون کارنامه رو میزاریم تو سایتش ولی هنوز چند هفته گذشته نزاشتن...الآن هم نمیدونم کی 
    میزارن ....
    واااااای چرا برای قزوین باز نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    اقا ما جواب هارو گرفتیم ولی مـثل اینکه اشتباه تصحیح کردن

    پارس اباد کجاست
    سلام کی میاد جواب اذربایجان شرقی
    سلام کی میاد جواب اذربایجان شرقی
    کی جواب های بیرجند میاد ؟؟
    ببخشید جواب آزمون پیشرفت تحصیلی دهم رو نمیذارید؟
    در چه تاریخی نتایج آزمون پیشرفت تحصیلی استان اردبیل میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی سوزوکی
  • سلام علیم     کی جواب ازمون پیشرفت تحصیلی اذربایجان شرقی میاد
    با عرض سلام و وقت بخیر خدمت همه ی دست اندر کاران آزمون پیشرفت تحصیلی. من از زنجان مزاحم میشم میخواستم بگم بعضی از سوال ها اشغال داره. به خاطر همین ما نمیتونم رتبه های خوبی بیاوریم وگرنه اگه سوال ها درست بود ما جزو نفرات برتر بودیم بعدشم شما میگوید دانش آموز های ما ضعیف هستن...

    پس کی نتایج آزمون آذربایجان شرقی میاد؟
  • محمد طاها
  • سلام جواب ازمون پیشرفت تحصیلی استان کرمان سال هفتم کی میاد
  • امیرحسین ازاد
  • سلام جواب آزمون پیشرفت تحصیلی استان اردبیل سال هفتم کی میاد

  • فرزانه
  • سلام نتایج آزمون پیشرفت تحصیلی استان اصفهان شاخه کاردانش کی میاد؟
  • نفستونم
  • آزمون کنکور آزمایشی دوره متوسطه دوم را کجا ببینم؟؟؟ 

    من دانش آموز پایه نهمم و می خوام بدونم نتیجه ازمونم چی شده ولی از هیچ جا جوابی نمیاد میشه بگین تا کی باید صبر کنم؟

    سبام یه سایت معطبر برای اعلام نتایج آزمون پیشرفت تحصیلی میخواستم
  • میلاد بخشی
  • سلام پس این سوالات پایه نهم خراسان جنوبی نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟     -_-
    سلام پس چرا پاسخ سوالات پایه ششم سمنان نمیاد؟؟؟؟؟
    سلام لطفا نتیجه آزمون ها را تشریح کنید
  • MOHAMMAD.R.P
  • سلام.نتایج آزمون پیشرفت تحصیلی استان گلستان کی هعلام میشه؟من که مردم از ابنکه جوابش معلوم نشد!لامسب!
  • MOHAMMAD.R.P
  • لامسب چرا هیچکس جوابگو نیست!

    چرا جواب ها نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    روی چی بزنیم استان اردبیلو بیاره؟
    بابا ما نتایجشو نمیخوایم فقط آزمون رو ازمون بگیرن بسمونه
    اسلام ابادغرب بی صاحبه درراه خدا نتایج ازمون پیشرفت تحصیلیشو اعلام کنید
    سلام چرا تصحیح ازمونو دادن بیسوادترینا نکنه پولیه بازم پارتی داراکه انگلهای اداراتند چسبیدن خاک تواون سرتان بی تقواهای ریاکار
    سلام ببخشید میشه جواب ریاضیات دوره دوم رو بزارین
  • محمدامین
  • سلام ببخشید پاسخ های کلاس های هفنم اومده پس چرا نهم هنوز نیومده ؟ کی میاد؟


    ببخشید میشه بگید نتایج آزمون پیشرفت تحصیلی شیراز کی ماد خسته شدم ازبس زدم
    کی پاسخنامه ی کلیدی ازمون پیشرفت تحصیلی استان چهار محال و بختیاری رو می گذارید

    مسخره ترین سایته به خدا چرا جوابارو نگذاشتن یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلااااااااااااامممممممممممم جوابا کی میاد
  • میرشفیعی
  • جواب استان مازندران کی میاد ؟ 
  • دخی اصفهانی
  • وای چرا هر چی میزنم سایتا بستن یا مسدودن؟
    یعنی از نتمه؟
    من میمیرم جوابا چرا نمیاد برام؟
    واقعا که با اون سایتتون  اگر نتایج رو می چذارید برای همه شهرا رو بگذارید نه فقط چهار تا شهرو
    براتون متاسفم
    سلام نتیجه ازمون پیشرفت تحصیلی استان مازندران کی میاد

    سلام نتیجه ازمون های پیشرفته تحصیلی استان کرمان کی میاد؟
    نمیشع کارنامه رو نگا کرد
    وششششششش سرتون بخوره با ای سایتتون

    سلام جواب آزمون پیشرفت تحصیلی بهار کی میاد مازندران
    کارنامه کی میاد استان خراسان جنوبی
    سایتتون خوبه ینی مفت گرونه
    نتایج ایلام کی میاد؟؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی